رمضان مبارک :: قرآن بلاگ

قرآن بلاگ

وبلاگ قرآن

قرآن بلاگ

وبلاگ قرآن

قرآن بلاگ

" اول محرم الحرام 1391 "

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

Others


آخرین نظرات
  • ۲۴ مرداد ۹۲، ۰۰:۲۲ - رحیل علوی
    ...

نظرات  (۳)

  • مدیر اداره آموزش
  • با سلام و احترام
    لطفاً خبر ذیل را انتشار دهید.
    با تشکر

    برگزاری کارگاه آموزشی مهندسی تحول در زندگی؛
    ثبت‌نام کارگاه‌ آموزشی مهندسی تحول در زندگی آغاز شد
    ثبت‌نام کارگاه‌ آموزشی مهندسی تحول در زندگی از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور آغاز شد.

    الهام وقاری، مدیر اداره آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور اظهار کرد: این کارگاه در طی چهار هفته، پنج‌شنبه‌ها از ساعت 8 تا 12 ظهر در فروردین و اردیبهشت سال 93 برگزار خواهد شد.
    وی با اشاره به مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 17فروردین ماه 93 افزود: این کارگاه‌ با حضور استاد حسین اقبالی‌نسب برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با روان‌شناسی کاربردی، برقراری ارتباط مؤثر در رویارویی با مسائل و مشکلات در خانواده و محیط اجتماعی، راه‌های مقابله با افسردگی و اضطراب و ... آشنا خواهند شد.
    وقاری ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در روزهای اداری با مراجعه به محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 ثبت‌نام نمایند.
    مدیر آموزش سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی توسط این سازمان خبر داد و گفت: از جمله‌ دوره‌های آموزشی که توسط این سازمانن برگزار می‌شود می‌توان به دوره‌های هنر خوشنویسی قرآنی با خودکار (سطح 1)، داستان نویسی قرآنی، خبرنگاری قرآنی1 (خبرنویسی)، خبرنگاری قرآنی4 (عکاسی خبری) اشاره نمود.
    یادآوری می‌شود متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 66951158-021 تماس حاصل کنند و یا ارسال یک درخواست به آدرس الکترونیکی kotahmodat@gmail.com توضیحات بیشتری را دریافت دارند.
    ...
    سلام
    بروزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی