من به خدا اعتماد دارم :: قرآن بلاگ

قرآن بلاگ

وبلاگ قرآن

قرآن بلاگ

وبلاگ قرآن

قرآن بلاگ

" اول محرم الحرام 1391 "

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

Others


آخرین نظرات
  • ۲۴ مرداد ۹۲، ۰۰:۲۲ - رحیل علوی
    ...
    • قَالَ یَا قَوْمِ أَرَأَیْتُمْ إِن کُنتُ عَلَى بَیِّنَةٍ مِّن رَّبِّی وَرَزَقَنِی مِنْهُ رِزْقًا حَسَنًا وَمَا أُرِیدُ أَنْ أُخَالِفَکُمْ إِلَى مَا أَنْهَاکُمْ عَنْهُ إِنْ أُرِیدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّـهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ ﴿٨٨﴾


    • کفت : ای قوم من ، چه می گویید اگر با من از جانب پروردگارم حجتی باشدو او مرا رزقی نیکو عطا کرده باشد ? اگر شما را نهی می کنم برای آن نیست که خود سودی ببرم تا آنجا که بتوانم قصدی جز به صلاح آوردنتان ندارم توفیق من تنها با خداست به او توکل کرده ام و به درگاه او روی می آورم.   (سوره هود - آیه 88)


    I only desire (Your) betterment to the best of my power; and my success (in my task) can only come from Allah. In Him I trust, and unto Him I look. (Quran 11:88)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی